Obiectele de care suntem înconjurați și cărora noi le conferim valoare pot deveni elemente de patrimoniu personal: o bijuterie, o eșarfă primită de la bunica, un obiect-simbol, un instrument muzical, o jucărie din copilărie, pălăria bunicului, o pereche de opinci. Obiectele care ne dau rădăcini, ne ancorează în tradiții, în trecut, în esența noastră sunt cele care pot fi oferite mai departe generațiilor viitoare și care ne dau identitate dincolo de granițe și de timp.
Laliaflower, atelier de design floral sustenabil
Laliaflower este un atelier de design floral sustenabil care creează povești vizuale și olfactive custom made. Brandul a fost creat în Ucraina, la Kiev, de către Iulia Burunciuc, în anul 2019. Acolo Iulia le-a întâlnit pe Iuliana Dima și pe ...
Mia Ru – un brand de bijuterie care aparține întregii lumi
Mia Ru este un brand de bijuterie contemporană creat pe principiul esteticii moderne-maximaliste, infuzat cu tonurile boeme ale anilor ’60 și cu elemente retro ce amintesc de anii ’80. Acestea sunt traduse prin piese de bijuterie din aur solidcasual – ...
S-a lansat PERSON-A, un nou brand de modă românesc
PERSON-A (pronunțat Persona sau Person A) este un brand de haine ce are la bază minimalismul deconstruit învăluit într-o atmosferă luxuriantă. Înființat în 2023 și născut dintr-o viziune cinematografică, PERSON-A și-a propus să cuprindă esența eleganței contemporane, dar în același ...
Patrimoniu personal: IPANOMI lansează o colecție de haine inspirată de sărbătorile de iarnă, dar potrivită în orice context festiv
Brandul românesc IPANOMI a lansat astăzi o colecție capsulă în acord cu valorile sale de sustenabilitate și grijă pentru natură. IPANOMI Celebrations include o serie de piese vestimentare potrivite atât pentru perioada sărbătorilor de iarnă, dar și în alte contexte ...